Dag 8

Blir ett kort inlägg idag.

Lugnt på motionsfronten efter gårdagens rätt så stora mängd träning och motion. Blev en stilla promenad med spring upp för 1 trappa och totalt 35 sekunder i jägarvila. Lite till kort promenad och en cykeltur.

Annars har jag mest slitit med en jobbansökan och med att läsa något svårbegriplig kurslitteratur.

Imorgon planerar jag att försöka jogga en längre sträcka och köra höga knän i några minuter.Sen ska jag testa ett till nytt pass på eftermiddagen. Dansaerobics, det ska bli spännande.

4 saker att vara tacksam för

1 Jag behövde bara värma min middag

2 Vänner som ställer upp när det behövs

3 Det underbara vårvädret

4 Sist men inte minst så är jag tacksam för all underbar musik som finns i denna värld.

Lämna en kommentar

Filed under ÄtaTränaKämpas 20-dagars utmaning i April

Kommentera

