Dag 10

Lugn morgonpromenad. Tog kort på trappa 14.

Cyklat fram och tillbaka 2 gånger till mataffären jag brukar handla på som ligger längst bort från mig.

4 (5) saker att vara tacksam för

1 Jag lät bli att köpa böcker som jag inte har råd eller för den delen plats med.

2 Nytt avsnitt av Glee på nätet första gången jag försökte hitta det. Yay.

3 Jag har en fungerade cykel.

4 Jag är tacksam för att jag kom mig för att rensa hatthyllan från vinterkläder. Dels ser det snyggare ut när den inte är överfull och dessutom hittade jag ett par fingervantar som jag hade glömt bort att jag hade.

5. Jag är tacksam för att jag inte spontanköpte hårfärg på mataffären. Mycket bättre vänta tills på stan och har fler färger att välja mellan. Har faktiskt bestämt får bli min belöning när jag har klarat utmaningen.

Lämna en kommentar

Filed under ÄtaTränaKämpas 20-dagars utmaning i April

Kommentera

