Dag 11

Intressant, konstigt och kanske inte alls traditionellt intervallpass idag.

Klev upp senare än tänkt mig och när jag väl kom mig ut ville jag inte alls jogga men det blev ändå att jag gick en bit, joggade, tänkte nä, gick, joggade, toksprang, gick o.s.v. Körde höga knän framåt på en strecka. Fick stå still ett tag innan jag började för att motivera mig själv men jag gjorde det till sist. Avslutade med att springa upp för och gå lugnt ner för trappa 1 10 gånger. Sen blev det ca 1 min jägarvila.

Tror jag har kommit fram till att jag har lättare för att jogga och springa tidigt på morgonen. Kan ha med värmen att göra. Hur som helst så är jag stolt över mig själv för att jag inte gav upp fast att jag ville göra det flera gånger.

Varit på Body jam och tränat styrka. På tal om Body Jam så är A fortfarande en fantastiskt instruktör och idag hade jag aningens svårt att koncentrera mig. Fick slå ner blicken några gånger, för trots att jag blir lite lätt generad av att stå nära henne är det då som jag presterar bäst. Idag kände jag att jag ville typ, äta upp henne. Hon är i mina ögon en makalös kvinna. Ögongodis måste vara världens bästa godis. Jag undrar om hon eller någon annan märker hur jag nästan slukar henne med blicken. Spela roll egentligen, så länge jag har kul och det har jag. Och hennes leende och utstrålning och engagemang i passet är en av de få sakerna som magiskt kan trolla bort min ångest.

5 saker att vara tacksam för

1 Jag är tacksam för att jag är stolt över mig själv.

2 En kompis uppmuntrande mig till att söka ett jobb och jag fick ihop en bra ansökan på bara några timmar.

3 Jag är även tacksam för att jag jobbar bra under tidspress.

4 Jag vågade äntligen anmäla mig till Vårruset.

5 Jag fick se en levande hare på vägen hem från träningen.

Lämna en kommentar

Filed under ÄtaTränaKämpas 20-dagars utmaning i April

Kommentera

