Dag 12

Lång promenadrunda på morgonen. Stort enda motionen förutom när cyklat eller gått för att ta mig någonstans.

Imorgon planerar jag att ta den långa rundan igen men jogga så mycket jag orkar. Sen blir det nog lite gymtid också. Det går att låna hopprep har jag insett så kanske ska försöka pricka av hela den punkten från listan imorgon. Har faktiskt bara 330 sekunder kvar. Har fört in alla minuterpunkter i excel och det var enklast att omvandla till sekunder för att få korrekt tid. Måste försöka motivera mig själv till att göra lite planka varje dag för annars kan det bli stressigt nästa vecka.

4 saker att vara tacksam för

1 Jag är tacksam för att jag kunde låna en av mina favoritböcker på biblioteket.

2 Kursboken som jag skulle sitta i biblioteket fanns inte som refex men däremot hittade jag exemplar som gick att långa🙂 Yay.

3 Jag är tacksam för att jag faktiskt inte har varit sugen på godis, glass eller liknande sen utmaningen började. Jag har inte ens varit frestad av den mörka choklad som jag har hemma. Trots att jag ser den dagligen.

4 Jag är tacksam för att jag har orkat lagat mycket mat de senaste dagarna. Mycket matlagning innebär många matlådor till de dagar då jag knappt orkar koka makaroner.

Lämna en kommentar

Filed under ÄtaTränaKämpas 20-dagars utmaning i April

Kommentera

