Dag 13

Jag är rätt så envis.

Jag tycker verkligen inte om när det blåser ändå begav jag mig ut på min långa morgonrunda och joggade delar av vägen. Hade nog blivit mer jogging om vinden hade varit lite snällare men jag är ändå nöjd.

Efter att jag ätit och vilat mig cyklade jag till gymmet. Det var en upplevelse, cykeln svajade åt sidan på grund av blåsten. Väl inne på gymmet avverkade jag över 30 min på löpband. Styrketränade, hoppade hopprep. Försökte göra armhävning på tå. blev ca en halv. Stod på ett ben och körde lite mer planka. Hoppade i alla fall så pass mycket hopprep att jag nu kan stryka den punkten från listan. Är trött, mest i benen men även i resten av kroppen. Samtidigt är jag rastlös och less på att sinne inne för mig själv. Försökte hitta på något med en kurskamrat men hon hade mycket att göra.

Ska stå på ett ben ett tag efter jag skrivit färdigt detta.

4 saker att vara tacksam för

1 Jag är väldigt tacksam för att jag tog på mig ett pannband innan jag gav mig ut på min morgonrunda. Det blåste kallt.

2 Jag är tacksam för att jag fortfarande har kontakt med min brevkompis, även om det ibland går månader mellan breven.

3 Jag är tacksam över att kunna stryka en till punkt från listan. Nu kan jag ägna mer tid åt de punkter som är kvar.

4 Jag är tacksam för att mitt Internet kom tillbaka så att jag kan skriva detta inlägg. Det var borta under några timmar idag.

Lämna en kommentar

Filed under ÄtaTränaKämpas 20-dagars utmaning i April

Kommentera

