Dag 15

Ömma vader.

Promenader.

Lite höga knän.

Jägarvila och plankan.

Blir kanske ingen träning i gymmet innan torsdag.

Imorgon blir det nog dansaerobics. Förra veckan körde jag styrka direkt efter men det gör jag inte om. Hamnade mitt i gymmets rusningstrafik och det vill jag inte utsätta mig för igen.

Kanske i och för sig efter afron på onsdag men då känns det som att jag lika gärna kan göra som vanligt och ta det efter body jam på torsdag. Hinner ju ändå fått in ett pass på gymmet på lördag eller söndag.

4 saker att vara tacksam för

1. Jag är tacksam för att det här ändå blev en rätt så effektiv dag utan att jag ansträngde mig så där jättemycket. Motion, plugg och jobbsökande samt avkoppling i en skön kombination.

2. Jag är tacksam för att att jag varje dag skriver ner saker som jag är tacksam för. Det är bra att hitta positiva saker, ljusglimtar även de dagar när livet känns tungt.

3. Jag är tacksam för att jag börjar se att min kropp faktiskt inte är så missbildad som det ibland Känns att den är. För det är ju mest bara det, en känsla och känslor har ofta fel när det gäller kroppsuppfattning.

4. Jag är tacksam för att jag har kommit fram till att jag inte skulle vilja vara någon annan än mig själv. Visst, jag är inte helt nöjd men mycket går att jobba på och alla brister vägs faktiskt upp av mina positiva sidor.

Bounstacksamhet. Bilder som denna

Från http://dailysquee.com/2010/04/19/cute-baby-animal-peek-a-boo/

Lämna en kommentar

Filed under ÄtaTränaKämpas 20-dagars utmaning i April

Kommentera

