Dag 17

Joggade idag igen. Lite längre denna gång. Och så lite höga knän och jägarvila. Joggade lite mer på vägen tillbaka. Oftast brukar jag gå den sträckan. Hemma i lägenheten körde jag plankan lite.

När jag förde in mina tider i Excelarket upptäckte jag att jag är färdig med höga knän och jägarvilan. Plankan var det ca 30 sekunder kvar på. Inte längre🙂

20 dagars utmaning april Beviset😀

Det här med 19 styrkor och saker som jag är nöjd med och stolt över går framåt om kanske lite långsamt. Är uppe i 10 punkter nu. den viktigaste är nog än så länge jag låter inte mina rädslor styra när jag verkligen vill något

och den mest uttjatade är att jag är punktlig

Tacksamheter

1. Min envishet som gör att jag är färdig med höga knän, jägarvilan och plankan och alla andra muniterpunkter.

2. Jag är tacksam för att min kropp, så vitt jag vet fungerar som den ska.

3. Jag är tacksam för att den snö som fallit där jag bor i idag i alla fall inte syns när den landar på marken. Skulle lika gärna kunna vara regn.

4. Jag är tacksam för att Afroinstruktören blev sjuk och att det blev Bodyjam istället. Den nya instruktören som jag haft endast ett par gånger frågade mig om jag dansat tidigare. Hon sa att det syntes att jag varit med ett tag, att stegen börjat sätta sig. Fick även höra ett bra jobbat. 😀 *superglad*  Å kändes nästan som när jag pratade med M efter happy moves intensiv.

5. Och å. Idag tyckte jag att jag hade en midja.

1 kommentar

Filed under ÄtaTränaKämpas 20-dagars utmaning i April

One response to “Dag 17

  1. Pingback: Jag ♥ träningsinstruktörer « Ord, illusioner.

Kommentera

