Dag 19

Det är ikväll som jag verkligen måste hitta mina återstående styrkor. Hela 9 stycken.

Motionsmässigt bara streakrunda till affären. Kände stort behov av vilodag. Imorgon 10 km.

4 saker att vara tacksam för

1. Jag är tacksam för att jag lärt mig att välja lite nyttigare alternativ framför de allra onyttigaste. Skippat pizza och annan liknande mat flera gånger. Idag valde jag bort hamburgare, bearnaisesås och potatiskroketter. Istället blev det hamburgare, morötter och potatis och smaksatt creme fraiche. Imorgon planerar jag kycklingpasta istället för en till omgång hamburgare som det tidigare definitivt skulle ha blivit om jag köpt potatiskroketterna.

2. Spotify! Så lätt att hitta massor av bra musik utan att hårddisken blir full.

3. Covers. Roliga covers. Jag är tacksam för att det finns folk som gör covers på alla möjliga konstiga sätt.

4. jag är tacksam för att jag har mitt skrivande, för att det gör mitt liv bättre.

Lämna en kommentar

Filed under ÄtaTränaKämpas 20-dagars utmaning i April

Kommentera

