Punktsammanfattning

Bara för att ha det väldigt konkret. Med kommentarer.

Jag har gjort denna utmaning på mitt sätt. D.v.s. min intervallträning kanske inte någon annan skulle räkna som intervallträning men jag gjorde det utifrån mina förutsättningar.

Mina hopp var många trapphopp + alla små, mellanstora och stora samt ‘konstiga’ hopp under en rad gruppträningspass (afro, dansaerobics, body jam, happy moves intensiv). Passhoppen var omöjliga att räkna men uppskattar att de ensamma nog var nästan 170 st.

Och stretch/avslappning har, med undantag från qi-gong varit inbakade i gruppass eller efter att jag styrketränat och joggat.

1 km/dag gång/löpning
2
nya träningspass/ 2 nya råvaror/recept ska testas
3
intervallpass
4
saker varje dag att vara tacksam över
5
stretch/avslappningspass
6
morgonträningspass
7
träningspass längre än 60 minuter
8
x 10 km
9
minuter höga knän
10
km i ett och samma pass
11
minuter i jägarvila
12
minuter i plankan

13
minuter ”hoppa hopprep”
14 trappor ska betas av 14 unika. 32 ounika.
15 stycken träningspass
16
minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). (För att öka svårighetsgraden, stå på tå.)
17 x 10 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
18
x 10 armhävningar. (några var mot vägg men jag tror ändå att jag gjort 180 på golv även fast jag slutade räkna)
19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
20 dagar utan godis, kakor, glass, chips eller liknande (alkohol?). Räknar som klarat fast ätit torrostade mandlar och druckit typ en halv flaska lättöl.

o yeah va snyggt det ser ut.

2 kommentarer

Filed under ÄtaTränaKämpas 20-dagars utmaning i April

2 responses to “Punktsammanfattning

  1. oh va snyggt det ser ut😀 roligt att du klarade utmaningen!❤

Kommentera

