Styrkor och sakerna som jag är nöjd med

Styrkor jag har. Saker med mig själv och min kropp som jag är nöjd och stolt med

1 jag har struktureringsförmåga

2 jag tycker om tjockleken på mitt hår

3 mina handleder är fina

4 jag vågar testa nya saker

5 jag tränar regelbundet

6 jag låter inte mina rädslor styra när jag verkligen vill något

7 jag är punktlig

8 jag har fått höra att jag är modig och jag tror faktiskt att det stämmer ibland

9 konsten att laga mat är en styrka som jag har

10 jag är duktig på att uttrycka mig genom mitt skrivande

11 jag kan skapa vackra bilder med en kamera och bildhanteringsprogram

12 jag tar mig alltid upp om jag har en tid att passa, oavsett hur lite sömn jag fått under natten

13 jag tycker om storleken på mina bröst, det gör jag faktiskt

14 jag är nöjd med min längd

15 jag är hjälpsam

16 jag är inte rädd för att göra saker på egen hand som till exempel gå på bio

17 jag är stolt och nöjd över att jag aldrig har ångrat en enda av mina tatueringar, inte ens under en liten stund

18 jag är bra på att göra flera saker samtidigt

19 jag kan njuta av de små sakerna i livet som ett vackert regn, en fjäril, en perfekt dag

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

