Ibland snubblar man

Skulle ut och jogga 2,4 km efter att ha gjort nästan ingenting alls under dagen. Började motigt som vanligt med backen men gick ändå rätt så skapligt efter ett tag. Som vanligt. Hade hunnit passera 1,8 km markeringen när jag av någon anledning glömde lyfta på ena foten och snubblade. Lyckligtvis gick det långsamt och jag såg mig själv falla och lyckades ta emot mig bra så några större skador blev det inte.  Tappade däremot lusten att fortsatta jogga så jag gick de restena av sträckan.

Imorgon planerar jag att gå och jogga 2×5 km igen. Förhoppningsvis utan att snubbla.

Lämna en kommentar

Filed under Jogging, Träning

Kommentera

