1 dag 22 timmar…

kvar när detta inlägg påbörjats.

Jag har nästan nyss kommit tillbaka från träningsrunda. Joggade och gick 5 km. Joggade mer än gick och det hela tog ca 3o min. Det innebär att jag borde starta i grupp Jogga. Samma grupp som jag tänkt mig och som jag skrev den innan men den har bytt namn från informationen på nätet och foldern jag fick när jag hämtade ut nummerlappen. Fast jag tror att det kommer att bli lättare på Vårruset på onsdag eftersom den sträckan inte har lika många jobbiga backar som snor energi. Det  Dessutom kommer jag att vara omgiven av en massa andra joggare och deras närvaro kommer att pusha mig till att prestera så bra som möjigt.

Det var tungt och stundvis ruskigt jobbigt men jag hade det mentala med mig och supermusik i hörlurarna.

Finns inte så mycket mer att skriva. Kom på ett bättre namn till den här bloggen under joggingturen men nu har jag glömt bort. Eller fick flera idéer till namn bland annat keep on running men det som jag inte kommer ihåg var naturligtvis bäst. Hade något med mentalt och träning att göra.

Fast jag gillar you can do it baby också.                                                                                                                           

 Nu är det bara ca 1 dag och 21 timmar kvar eftersom jag gjort saker mellan text och bild.

Lämna en kommentar

Filed under Jogging, Träning

Kommentera

