2 dagar 9 timmar…

kvar på ett ungefär tills startskottet för Vårruset går.

Idag ska jag bege mig ner på stan för att hämta min nummerlapp. Det skulle ha kommit information i brevlådan, på ett vykort som jag förmodligen råkat slänga för att det låg bland reklam. Ringde därför idag till arrangörerna här i Örebro och fick reda på att jag bara behöver ha med mig min legitimation.

Nu har jag ju inte tränat inför Vårruset så mycket som jag hade tänkt mig men det ska nog gå bra i alla fall. Behöver ju faktiskt inte jogga precis hela vägen. Det finns ju faktiskt en startgrupp som heter Lunk som är till för ”Det här är startledet för dig som varvar joggning med rask promenadunder loppet.” Perfekt. Men hallå, de har ju glömt ett mellanslag. Suck.

Och mitt älskade ÖUIF leder uppvärmningen. Tror inte att det är några av ‘mina’ instruktörer men det är kul i alla fall.🙂

Men innan jag kan bege mig ner till stan ska jag försöka få lite gjort på den där saken som kallas för B-uppsats.

På återskrivande.

Kristin

Lämna en kommentar

Filed under Träning

Kommentera

