You can do it, baby come on

Inte lång tid kvar nu. Mindre än 10 timmar till start. Vårruset Örebro har en egen hemsida med nedräkning. Jag försöker förbereda mig genom att jobba på med uppsatsen. Har hittat nya böcker som kommer vara till hälp. Det känns bra.

Måndagens träningsrunda gav mig träningsvärk som jag fortfarande känner av. Kändes lite motigt ett tag men med mitt motto You can do it, baby come on finns det ingenting att oroa sig för.

Den uppmärksamma märker att bloggen har bytt namn och att den har en ny kortfattad beskrivning. Tyckte inte riktigt om det gamla namnet och tänkte att jag kanske kommer mig för att blogga lite oftare om jag försöker blogga om annat än träning. Vad annat är återstår att se. Jobbsökande kanske…

Nä. Detta får bli en snabb uppdatering. Uppsatsen kallar.

Lämna en kommentar

Filed under Träning

Kommentera

