You did it baby :)

Orkar inte skriva så mycket nu men jag joggade i stort sett hela vägen. ‘Gav upp’ mot slutet och gick eftersom det kändes som att jag skulle riskera att kollapsa så fort jag kommit i mål och det ville jag inte riktigt. När jag kom i mål visade den stora klockan på ca 34 min. Helt okej med tanke på mängden deltagare.

Uppvärmningen som ÖUIF stod för var toppen😀

Så här såg jag ut efter att ha cyklat hem hela vägen. Barfota dessutom.

 

En till bild mest för att jag klär i rosa

1 kommentar

Filed under Jogging, Träning

One response to “You did it baby :)

Kommentera

