Jag ♥ Afro = sant, igen

 Bestämde mig för att gå på terminens sista afro power dance. Var länge sen sist och även om det faktiskt har varit sämre den här terminen ville jag ge det en sista chans. Och barfota träning är nästan alltid trevlig, speciellt när man kan promenera hem barfota🙂

Lyckligtvis var det instruktören som jag tycker är bättre som höll i passet. Afro var faktiskt roligt igen. Var nog bra att ta en liten paus från det. Frågade efter passet hur det ser ut till hösten. 3 insturktörer kommer det att vara och hon som var idag kommer att leda det mest. Fan, också egentligen. Ytterligare en anledning till att fortsätta träna på ÖUIF. Med A och hon den nya kvar på Body Jam, ny kärlek för Afron och nya spännande pass som Bollybeat( bollywood inspirerad dansträning) ser jag ingen som helst anledning att försöka träna någon annan stans. Nu hoppas jag alltså extra mycket på jobb i Örebro som gör att jag kan fortsätta träna på kvällstid och gärna en ny bostad som ligger i närheten.

Jah hoppas verkligen att det ordnar síg på något sätt.

Lämna en kommentar

Filed under ÖUIF, Träning

Kommentera

