I’m a bitch…

Idag ska jag mest ta upp alla de saker som jag inte tycker om när jag tränar. Det mesta kommer att handla om utomhusgympa men vissa saker gäller träning överhuvudtaget.

1. Gropar. Jag avskyr att hamna i en grop när jag ska träna.

2. Jag är ingen person som är så där överdrivet förtjust i att hoppa och studsa.

3. Och så är det det hör med att röra på armar och ben samtidigt. Har inte alltid så lätt för det. Speciellt inte när det ena ska gå lite fortare än det andra.

4. Trängsel. Det är inte kul att inte kunna ta ut rörelse för att man riskerar att träffa någon annan.

I övrigt så var det ca 500 personer som tränade i Skytteparken idag. De som räknande så att de slutade räkna när de hade kommit till 489 tror jag att det var. Inte undra på att jag tyckte att det var lite väl tight om plats ibland. Och yay ändå för att det så många som hade tagit sig dit.

Och instruktören som var idag har nog bäst musiksmak hittils av Friskis&Svettis instruktörer. Spelade bland annat en låt med Maja Gullstrand🙂 Inte en av de bästa låtarna men bra och väldigt passande till passet. Han kallar sig Jack heter låten.

På torsdag får Skytteparken klara sig utan mig för då är jag nämligen i Norrköping och hälsar på bästaste Betzy🙂 Ska ta en joggingtur på morgonen istället.

Rubrik: Meredith Brook – Bitch

Läs även andra bloggares åsikter om träning, motion, gympa, skytteparken, utegympa,

Lämna en kommentar

Filed under Friskis&Svettis, Träning, Utegympa

Kommentera

