Utegympan har blivit rutin nu.

Idag var passet i Skytteparken varken bra eller dåligt. Musiken var varken bra eller dålig. Reagerade på en låt med Winnerbäck, den var något deprimerande och kanske därför inte det smartaste valet till ett träningspass.

Innan passet var jag på stan och letade ett svettband. Var i 4 olika affärer innan jag hittade ett. Det visade sig vara mest i vägen. Tyckte inte riktigt om mitt huvud och envisades med att glida ner för att sedan glida av helt när jag gjorde situps. Jag undrar hur jag ser ut i det. Tar kanske en bild någon gång. Det kan hända att det behöver användas några gånger innan huvudet vänjer sig vid det.

Och naturligtvis, när jag äntligen slipper löpning på ett pass så saknar jag det.

Annara finns det inte så mycket mer att säga om passet. Genomsvettig mest på grund av värmen stannade jag till på Coop och köpte frukt, potatis och grönsaker. Ska släpa mig till duschen snart och hoppas att jag slipper känna mig klibbig av svett tills jag vaknar imorgon.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar

Filed under Friskis&Svettis, Träning, Utegympa

One response to “Utegympan har blivit rutin nu.

  1. Pingback: Saker börjar upprepas « You can do it, baby come on

Kommentera

