Morgonträning i Lidköping

Jag är på husvagnssemester med mina föräldrar. Just nu befinner vi oss på KronoCamping i Lidköping. Semester betyder lyckligtvis inte träningsuppehåll utan lyxigare träning. Vaknade tidigt, en stund före 7:30. Bestämde mig för att kliva upp och ta en joggingtur. Mamma och pappa följde med och promenerade. Jag har absolut ingen koll på hur långt det var. Joggade en sträcka, vände när stigen slutade, joggade hela vägen tillbaka förbi mina föräldrar, fortsatte tills där jag hade börjat och vände igen tills jag mötte mina föräldrar på vägen tillbaka.

Utsikten på ett ungefär. Kortet togs på gårdagens kvällspromenad.

Efteråt gissade mamma på att sträckan var ca 2,5 km fram och tillbaka så mer än det joggade jag. Och lätt gick det. Tjohoo. Vi gick en extra sträcka också och jag joggade då några korta sträckor till. Kunde inte låta bli🙂
Tillbaka i husvagnen körde jag lite styrka i förtältet. Inte lika roligt som i grupp med instruktör och peppande musik men det fungerar.

Dags för frukost nr 3 nu. Sen gå in till Lidköping centrum.

Lämna en kommentar

Filed under Jogging, Styrketräning, Träning

Kommentera

