Bibliotekskort

Jag har ju dessvärre totalt glömt bort att berätta om min och Betzys gemensamma blogg.

http://bibliotekskort.wordpress.com/ Finns den på och handlar om mitt och Betzys samlande på just bibliotekskort. Varje måndagskväll kommer det att dyka upp ett inlägg om ett bibliotekskort så håll ögonen öppna om mindre än 12 timmar. Och glöm framförallt inte bort att kommentera. Och sprid gärna bloggen till dina vänner om du tycker om det du läser.

Och för att jag inte orkar göra två inlägg. Minus 1 kg visade vågen sen vägningen för lite mer än 1 vecka sen. Inte alls illa med tanke på semestermat och semesterdryck. Men jag har ju faktiskt enligt mig själv varit duktig på att hålla igen lite och så har jag ju motionerat.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Lämna en kommentar

Filed under Kultur, Viktminskning

Kommentera

