Friskis och Svettis goes Michael Jackson

Jag kan ärligt talat säga att jag inte alls var så peppad innan passet började

Men å så svårt det är att stå emot en charmig kvinnlig träningsinstruktör utklädd till Michael Jackson med svarta byxor, vit skjorta, en vit handske och svart hatt. Det var väldigt länge sen jag hade så här roligt på ett pass. 90-tals passet förra veckan var i och för sig väldigt bra men kom inte riktigt upp i samma nivå som detta.
As pass i början av sommaren var nästan lika bra.

Själva passet var idag ovanligt bra.Hängde inte med till 100% i alla steg men det gjorde inte så mycket. Fick kämpa men kände inte att jag höll på att dö.
Jag har inte lyssnat så mycket på Michael Jackson och kan efter det här passet mest egentligen konsatera att det han verkar ha gjort många låtar som passar perfekt till utegympa, eller ja, passar nog lika bra till innegympa också men det är inte lika roligt att skriva.

För övrigt så har jag gräs innanför kläderna. Inte lika trevligt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Lämna en kommentar

Filed under Friskis&Svettis, Träning, Utegympa

Kommentera

