Överraskning. Jag har varit på medelgympa.

Sommargympa inomhus eftersom regnet vräkte ner före och under och efter passet.
Ganska lätta stegkombinationer för en gångs skulle i mitt tycke. Den enda som var jag tyckte var krånglig var lätt att fejka – fake it till you make it baby.

Före passet passade jag på att köpa allkort för nästa termin. Vill komma igång med styrketräningen nu. Var allt för länge sen jag satte min fot i gymmet. Tänker börja om med upplägget som jag tog fram tillsammans med en instruktör tidigare i år. Börja om början och se hur mycket jag orkar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer

Filed under ÖUIF, Styrketräning, Träning

2 responses to “Överraskning. Jag har varit på medelgympa.

  1. Sofia

    Vad duktig du är med träningen i sommar, själv är jag slö bortsett från cykelturerna till jobbet😉 Jag funderar på om jag ska byta gym i höst, är lite långt till F&S även om det är världens bästa. Så jag tänkte följa med dig och kolla läget på univ nån gång när jag kommit tillbaka till Örebro🙂

    • Jag har ju inte gjort så mycket annat i sommar. Är ju rätt så slö mellan passen.😉 Låter trevligt. Har redan köpt mitt kort för nästa termin. Är ju gratisvecka i början av terminen så du får passa på att testa mycket då🙂

Kommentera

