Saker börjar upprepas

Oj. Tror att ett pass upprepade sig för första gången i sommar. Jag förstod det inte riktigt på en gång men jag borde ha förstått när Sommar och kjol, jag menar sol med Markoolio.. (stavning?) spelades innan passet. Tyckte i början att det kändes lite bekant men många pass liknar ju varandra. Först när den där lite deprimerande låten med Winnerbäck spelades som jag insåg att det faktiskt var samma pass som det som var den 29 juni. Jag vet inte om jag satte stegen bättre den här gången men jag tror i alla fall inte att det gick sämre. Fast allt var ju inte likadant, idag var mamma med mig på träningen igen. Det var skoj🙂

Nu är det bara 3 gånger kvar i Skytteparken för i sommar. Jag hoppas bara att vädret tillåter att alla pass blir av.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Lämna en kommentar

Filed under Friskis&Svettis, Utegympa

Kommentera

