Veckans 2 utepass. Blött och lerigt.

I tisdags var jag på det nästa sista utegympapasset i Skytteparken. Det började bra. Instruktören var duktig, musiken bra. Mitt i passet började det regna rejält. Jag tror att några stack på en gång men jag och många andra fortsatte. Värdarna satte sopsäckar över högtalarna. Jag kunde inte göra så mycket annat än att skratta och känna att träningsfantaster är en aning galna kanske. Förutom att jag nästan kysste en daggmask så hade jag väldigt roligt i regnet. Konstigt nog var det nog det bästa passet under sommaren.

Dagens pass blev regnfritt trots att det hade regnat tidigare under dagen. Det var dock extremt lerigt.

Själva passet var roligt. Lite så där jobbigt men härligt och åter igen ett pass med bra musik.
Det känns lite konstigt att det inte är några fler pass nu i Skytteparken nu. ÖUIF har ett sista pass på måndag. Blir ju av oavsett väder men jag håller tummarna för att regnet håller sig borta så att jag får träna utomhus en sista gång för denna sommar.

Sammanfattningsvis för de både dagarna så är träningsfantaster ett lustigt men härligt släkte.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Lämna en kommentar

Filed under Friskis&Svettis, Utegympa

Kommentera

