Träningshösten

Jag har en känsla av att jag nog inte kommer att få svårt att hitta roliga gruppträningpass att gå på. Under gratisveckan som börjar imorgon på ÖUIF har jag redan bokat in mig på pass.
Träningsschemat ser ut
Måndag: Bollybeat Nyhet (Hoppas på restplats på Yoga Nyhet som går efter bollybeat)
Tisdag: Zumba Nyhet
Onsdag: Afro
Torsdag: Bodyjam

Och så har jag ju tänkt styrketräna också. Har ju gjort det i samband med kondition tidigare så det borde inte bli några problem. Kan även träna Zumba på fredagar, Core lördagsmorgon och Aerobics eller Power Step på söndagar. Hoppas ju på att få jobb snart så då är det bra att ha många pass att välja på. Styrketräningen är ju lättare att ta när jag har tid. Å andra sidan så går alla pass som jag vill gå på

Men det stör mig lite att Bollybeat och Yoga går på samma dag. Kommer nog att vilja köra både och och Yoga varanna vecka känns inte som en bra idé eftersom det brukar ta tid för mig att komma in i nya pass. De första veckorna lär passen vara mer eller mindre fullbokade och eftersom det bara går att boka in sig på ett pass/dag så kanske jag helt enkelt får träna det som det finns plats på.

Känns något störande att jag redan nu har beslutsångest över hur jag ska hantera detta fantastiska utbud av gruppträningspass. Finns ju andra pass som faktiskt också kanske är helt okej…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Lämna en kommentar

Filed under ÖUIF, Träning

Kommentera

