Det handlar om träning igen

Jag skulle ha bloggat i torsdags efter mitt Body jam pass som Sofia följde med på. Jag började men kom inte så långt så jag slår ihop det lite med dagens inlägg istället.

Äntligen en träningsbesvikelse löd rubriken.
En besvikelse för 1: Jag hade förväntat A som instruktör men istället var det någon ny snubbe som inte alls hade samma energi, attityd och utstrålning som A.
2: För att passet i sig mest var tråkigt, hade några ljuspunkter men överlag med bleh. Sen blev det lite för svårt. Gick för snabbt för att vara terminens andra pass. Det var mest synd att A inte var instruktör eftersom Sofia var med, vill ju att typ hela världen ska veta hur förträfflig hon är som instruktör. Men lite lättad var jag också över att jag blev besviken på passet. Har ju redan tillräckligt annat att träna. Men å andra sidan så var jag inte så förtjust i de allra första Body jam passen som jag var på. Och A dyker säkret upp som instruktör någon gång.

Just nu är jag i Norrköping och då blir det inte så mycket träning. Idag var i alla fall jag och Betzy på ett Friskis och Svettis Bas pulspass. Det var kul att 1: Få röra på mig ordentligt. 2: Se hur det ser ut där Bertzy brukar träna och 3: Uppleva instruktören som hon har pratat mest om.
Passet var roligt. Bra musik och helt okej svårighetsnivå. Liknande Friskis och Svettis passen som jag var på under sommaren. Jag tyckte kanske inte att det var riktigt tillräckligt jobbigt men svettig blev jag. Nästa vecka testar vi förmodligen något annat.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Lämna en kommentar

Filed under ÖUIF, Friskis&Svettis, Gruppträning, Okategoriserade

Kommentera

