Nu gör jag det

Nu har jag bestämt mig.
Två timmar varje morgon, oavsett när jag måste kliva upp för att lyckats. Och sen blogga om hur det gått. Och i november blir det NaNoWriMo. Vad pratar jag om? Mitt skrivande. Först ska projektet Ofhelia bli klart sen ska jag under november månad skriva en väldigt massa ord. Mer om allt detta vid ett annat tillfälle. Måste först bara visa att jag har bestämt mig. Och jag ska skriva om några av filmerna som jag såg under Örebro Filmfest också.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

1 kommentar

Filed under Film, Kultur, Litteratur

One response to “Nu gör jag det

  1. Kolla gärna på min blogg, och ska jag ge dej ett tipps? Om du fixar din design och lägger ut mer bilder så, ska du se att läsarna och kommentarerna rasslar in🙂

Kommentera

