NaNoWriMo dag 13

Dag 13 vecka 2 av NaNoWriMo. Det har gått lite trögt men lossnat igen. Imorgon, kanske till och med redan ikväll har jag skrivit ikapp det jag hamnade efter med redan första veckan. Sen måste jag bara fortsätta skriva varje dag. Hur många ord beror på vad siffran landar på innan måndag morgon.

När jag har haft lite skrivkramp har jag roat mig med några sånger om NaNoWriMo. Det förklarar det hela rätt så bra faktiskt.

De två första sångerna kommer från tjejen som även har gjort denna fina…

Lämna en kommentar

Filed under Kultur, Skrivande

Kommentera

