Min jakt efter jobb

Jag försöker skaffa en ny strategi i mitt jobbsökande eftersom den jag hittills använt mig av inte har fungerat. Jag har deltagit i ett seminarium på arbetsförmedlingen. Personlig marknadsföring. Det mesta gick ut på att ta reda på vad man har för personliga styrkor och utvecklingsområden. Efter det andra och sista seminarietillfället fick vi med oss ett papper med en lista på egenskaper. En var det meningen att vi skulle fylla i själva och den andra skulle vi be en annan person att fylla i. En vän eller bekant.
Det jag ber om är alltså lite tid och lite ärlighet. Ett redigerbart dokument med egenskaper finns på denna länk Om möjligt skriv gärna en kommentar i slutet av dokumentet eller som kommentar i bloggen, en motivering till en egenskap eller om den bara är gällande inom ett specifikt område.
Tack på förhand.

1 kommentar

Filed under Jobbsökande

One response to “Min jakt efter jobb

  1. agneta.

    Hej !
    Du är både praktisk och opraktisk i vissa saker tex i tekniska grejer är du praktisk. Du är kunnig då det gäller dataDu är också praktisk då det gäller matlagning och bakning.Du är alldelens för självkritisk du kan mer än vad du tror.
    Kram mamma

Kommentera

