Kort uppdatering

Jag har planer på att sparka igång den här bloggen igen. Riktigt hur det ska gå till vet jag ännu inte riktigt. Jag har flyttat till Vännäs. Bor hos föräldrarna och letar jobb. Kanske raderar jag några inlägg och börjar skriva om något jag inte skrivit om innan eller så fortsätter jag att skriva då och då om böcker, träning m.m. och även om de tankar som jag ibland får när jag söker jobb. Som ni kanske förstår har jag inte riktigt bestämt mig än. Kanske gör jag det enkelt för mig och startar en ny blogg med ett lite mer nischat ämne och behåller den här för att skriva om kultur och/eller träning när andan faller på.

Nåja. Jag hoppas att jag snart i alla fall ska ha en inkomst att leva på och en egen lägenhet att bo i. Det skulle underlätta livet och skrivandet lite misstänker jag.

På återseende förr eller senare.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

