En rubrik kanske vore bra men den här får vara dålig

För ett tag sen startade jag en ny blogg för min lista över saker som jag vill förändra på eller åstadkomma inom ett år. Bloggen fick namnet Fix me up och råkade hamna på Vks bloggportal. Nu har jag bestämt mig för att koncentrera allt mitt personliga bloggande till den här bloggen istället. Så småningom kanske jag flyttar över några av inläggen från Fix me up men tills dess tänkte jag nöja mig med att lista de viktigaste inläggen från den.

Varför jag är med i Booked.

En egen lägenhet

Punkter som kan räknas som avklarade (del 1 – del 2 kommer snart…)

Min träning i Skellefteå

Från litteraturen – Mina kvinnliga förebilder

Lämna en kommentar

Filed under Bloggen, Inom ett år ska jag

Kommentera

