Boken

image

Här är den. Anteckningsboken som jag använder till min roman. Jag köpte den för halva reapriset någon gång i höstas för att det inte går att ha för många anteckningsböcker. Jag ska inte skriva hela romanen i den. Bara korta avsnitt och utkast till kapitel och saker för att lära känna mina karaktärer och den miljö de befinner sig i. En liten stund varje dag ska jag ägna åt romanen. Skriva och, eller göra efterforskningar eller planera. Sen får vi se om jag kan få in längre skrivpass mitt bland familjeliv, jobb, träning och distanskurs i ryska.

Lämna en kommentar

Filed under Skrivandet

Kommentera

