Tänk rosa!

Det är oktober. Dags att stödja Cancerfonden och kampen mot bröstcancer. Bland annat genom att köpa Rosa bandet. Jag brukar köpa det men i år tror jag att jag istället ska satsa på rosa produkter. Jag gissar på att det i slutändan ger mer pengar till cancerfonden om jag köper rosa varor under hela oktober. Än så länge har jag bara handlat på Ica men det kanske blir fler ställen också. Morötter, potatis, rosa dammsugare som ska till jobbet och bli personalfika. Saker som jag ändå skulle ha köpt i någon form. Alltså morötter och potatis går åt så varför inte passa på att köpa något som även bidrar till något bra?

Blir spännande att se om det kommer att förändra mina och familjens matvanor på något sätt.

 

Läs mer här. Se mer rosa produkter här.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

